آيا حقوق ماهانه اين روزا ميتواند زندگي را بچرخاند آيا حقوق ماهانه اين روزا ميتواند زندگي را بچرخاند .

آيا حقوق ماهانه اين روزا ميتواند زندگي را بچرخاند

طراحي تارنماي اينترنتي responsive براي موبايل بخش 3

ساخت سايت responsive قطعا يكي از بهترين راه ها براي اينكه وب سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا موبايل و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت سايت شما در هر مانيتور و يا موبايلي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي پايگاه به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با توجه به سايز صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض صفحه ، سايز متن و ... در اندازه هاي مختلف مي‌شود . طراحي سايت واكنش گرا براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي گوناگون طراحي مي نماييم.

ساخت سايت ريسپانسيو به خاطر تلفن هاي همراه قسمت 2

بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي تمايل به داشتن دو پايگاه مختلف دارند ، يكي براي كامپيوترهاي خانگي و لپ تاپ ها ، ديگري نيز براي نشان دادن درون تلفن هاي همراه ، از طرفي برخي از صاحبان تجارت اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك سايت قابل نمايش در  كامپيوترهاي خانگي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است بعضي از مديران كسب و كارهاي آنلاين نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين دست از مالكان تارنما ها بايد قيد بسياري از مخاطبين خود را زده و از سوي ديگر آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند زيرا بسياري از كاربران هنگام بازديد از اين وب سايت از طريق تلفن همراه با سايتي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر بازديدكنندگان سايتي نامناسب بوده كه بازديدكننده هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين شرايط توقع فروش در اين وب سايت توقعي بي جا قلمداد خواهد شد.

كد نويسي تارنماي اينترنتي responsive براي تلفن هاي همراه قسمت 1

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از هسته مهم استراتژي هاي شما براي اينترنت ماركتينگ است ، طراحي يك وب سايت كه قابل نمايش در موبايل باشد بسيار كارآمد خواهد بود . امروزه ميزان فروش موبايل در قياس با فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 ميزان استفاده از اينترنت توسط تلفن هاي همراه نسبت به سال هاي قبل بسيار بيشتر شده است.

به همين علت داشتن سايت كه به طور كامل و بي هيچ گونه عيب و نقصي در تلفن هاي همراه قابل رويت باشد بسيار كار منطقي اي ميباشد . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از سايت شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با ميزان بازديدهاي وب سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است در آينده اي نزديك ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت توسط كامپيوترهاي خانگي بيشتر شود .

آمارها نشان دهنده اين است كه چيزي در حدود 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق موبايل به اينترنت متصل ميشوند علاقه زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين دليل شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در سايت خود به جهت نمايش بي عيب و ايراد در موبايل داشته و به دنبال ساخت سايتي هستند كه در زمان نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيتجارت خود هم ، كمك فراواني كنيم ، همچنين ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز موفق تر شويم .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۳:۱۶ توسط:erwes موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :