آيا حقوق ماهانه اين روزا ميتواند زندگي را بچرخاند آيا حقوق ماهانه اين روزا ميتواند زندگي را بچرخاند .

آيا حقوق ماهانه اين روزا ميتواند زندگي را بچرخاند

مناسب ترين تايم براي تور چين چه فصلي مي باشد

تور ارزان چينو گردشگري در اين سرزمين در طول چند دهه قبل بسيار توسعه يافته است. كشور چين را به عنوان يكي از پررونق ترين بازار هاي گردشگري مي دانند.كشور چين از ديد گردشگر و بازديد كننده در رده سوم جهاني جاي دارد.تعداد افرادي كه در سال 2010 از چين بازديد كرده اند در حدود 56 ميليون نفر بوده است.با توجه به آمار هاي اعلام شده احتمال تبديل شدن چين به بزرگترين كشور توريستي دنيا در سال 2020 وجود دارد.

چين با نام رسمي جمهوري خلق چين، كشوري است كه در شرق قاره آسيا واقع شده است.كشور چين كه پرجمعيت‌ترين كشور دنيا با بيش از ۱,۶ ميليارد نفر سكنه‌است، توسط حزب كمونيست چين در قالب نظام تك‌حزبي اداره مي‌شود. اين حزب بر ۲۲ استان، ۵ منطقهٔ خودمختار، ۴ شهر با مديريت مستقيم (پكن، تيانجين، شانگهاي و چونگ‌كينگ) و ۲ منطقهٔ اداري ويژهٔ بسيار خودمختارِ هنگ كنگ و ماكائو حكومت مي‌كند. پايتخت كشور چين، پكن است. از نظر وسعت سومين يا چهارمين كشوردنياست

و از نظر وسعت خاكي دومين كشور بزرگ دنيا بدون احتساب آب هاي داخلي است.چين داراي چشم اندازهاي طبيعي متنوعي است كه از استپ‌هاي جنگلي و بيابان‌هايي چون گبي و تكله‌مكان در ناحيهٔ خشك شمالي نزديك به مغولستان و سيبري روسيه گرفته تا جنگل‌هاي گرمسيري در سرزمين‌هاي مرطوب جنوبي نزديك به ويتنام، لائوس و برمه را در برمي گيرد. مناطق غربي چين ناهموار است و مرز طبيعي چين را با هند ، رشته كوه هاي هيماليا و تيان شان ترسيم مي كنند.زبان رايج مردم چين ، چيني است و واحد پولي آن يوآن مي باشد. شهرهاي مهم چين عبارتند از : پكن ، شانگهاي ، گوانجو و هنگ كتگ.كشور چين
بهترين زمان براي سفر به چين :كشور چين همواره يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري بوده كه در تمام ماه هاي سال گردشگران زيادي به آن سفر مي كنند. اما سه هفته ي طلايي در چين وجود دارد كه آئين ها و مناسبت هاي خاص آن هفته ها از جمله جاذبه هاي گردشگري چين محسوب مي شود. اين هفته ها عبارتند از : تعطيلات روز مي ، تعطيلات روز ملي چين و تعطيلات جشنواره بهاره.  دو هفته ي آخر اكتبر نيز كه نمايشگاه تجارت جهاني در گوانجو برگزار مي گردد يكي ديگر از زمان هاي پر طرفدار براي سفر به چين است و تعداد زيادي تجار و صاحبان كسب و كار در اين بازه زماني به گوانجو سفر مي كنند.

اميدواريم كه تور چين به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۵:۳۷ توسط:erwes موضوع:

چيدن ميز كار يكي از مورد هايي است كه در كار كردن شما مستقيما تاثير دارد. جذاب ترين شهرهاي منطقهمكزيك

تاثير سادگي سايت در فروش آنلاين قسمت چهارم

رنگ بندي خوب
وجود رنگ هاي مناسب در سايتتان نيز باعث افزايش يوزرفرندلي شدن وب سايت شما ميشود . فرض كنيد وب سايت شما داراي پس زمينه اي مشكي و فونتي قرمز است ، در چنين شرايطي كدام كاربر حاضر است به مدت چند لحظه در سايت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردد ؟! سعي كنيد در رنگ آميزي سايت خود از رنگ هايي استفاده كنيد كه چشم بازديدكننده را خسته نميكند ، اين مسئله در ميزان ماندگاري بازديدكننده در صفحات شما بسيار تاثيرگذار ميباشد .

قرار دادن قسمت نظرات در وب سايت
ميتوانيد با شنيدن انتقادات و پيشنهادات كاربران و تحليل نظرات آنها تمامي كاستي هاي سايت خود را برطرف كرده و علاوه بر جلب رضايت مخاطبين ، پايگاه خود را نيز بيشتر از گذشته قدرتمند نمائيد . استفاده از پيشنهادات مخاطبين ميتواند تاثير زيادي براي سايت شما داشته باشد كه يكي از آنها  ، كسب آگاهي شما از نواقص موجود در سايتتان ميباشد. در نظر داشته باشيد كه هيچوقت شما نميتوانيد مانند كاربران به ايرادات كوچك و بزرگي مانند ايراد در صفحه تعرفه طراحي سايت خود آگاهي داشته باشيد.

صحيح بودن لينك هاي وب سايت
يكي ديگر از مسائل پر اهميت در زمينه كاربرپسندي سايت شما ، سالم بودن لينك هاي صفحاتتان ميباشد. لينك هاي سايتتان از منو تا دكمه هاي ميانبر و آدرس هاي دانلود گرفته تا پيوندها ، به عنوان مثال اگر لينكي با عنوان طراحي سايت مذهبي داريد حتما دقت كنيد تا اين لينك را امتحان كرده تا درست كار كند زيرا اگر بازديدكننده روي آدرس شما كليك نمايد اما آدرس آن كار نكند ، كاربر حاضر به خريد از شما نخواهد بود. اين مسئله به سئو سايت شما نيز كمك خواهد كرد .

تاثير سادگي سايت در بازاريابي آنلاين پارت 3

امكان جستجوي حرفه اي در سايت
يكي از اصلي ترين موارد كاربرپسندي ، گذاشتن بخش جستجوي پيشرفته در وب سايت ميباشد. هنگامي كه شما تعداد زيادي كالا براي فروش داريد بايد در نظر داشته باشيد كه حتي با وجود منوهايي كاملا كاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد كاربر نتواند محصول مد نظر خود را از ميان انبوه كالاهاي شما بيابد . در اين شرايط وجود قسمتي براي جستجو به صورت پيشرفته در سايت شما بسيار كارايي خواهد داشت. زماني كه مشتري بتواند با سرچ در ميان كالاهاي شما به سرعت محصول مد نظر خود را بيابد باعث ميشود ميزان كاربرپسندي تارنمايتان به ميزان قابل توجهي ارتقا يابد. به همين دليل در هنگام مركز طراحي سايت ، به اين مسئله توجه نمائيد زيرا اين مسئله در بهينه سازي سايت شما نيز تاثير دارد.

بخش ها و شكلك هاي ميانبر مناسب
ميتوانيد با استفاده از دكمه ها و آيكون هاي ميانبر كار را براي كاربران بسيار آسان كنيد ، مثلا ميتوانيد با گذاشتن يك دكمه خريد در انتهاي مطلب مربوط به هر محصول كاربر را به بخش خريد مربوط به اين كالا منتقل كنيد يا مثلا با قرار دادن دكمه اضافه به سبد خريد شرايطي براي كاربران فراهم كنيد كه به راحتي كالاهاي مد نظر خود را به سبد اضافه كرده . طراحي سايت در استان مركزي به اين موارد بسيار توجه دارد.

منبع : تاثير كاربرپسندي سايت در بازاريابي اينترنتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۶:۴۶ توسط:erwes موضوع:

عالي ترين فصل براي تور تركيه چه زماني مي باشد

مي بايست گفت تور تركيه با توجه به موقعيت كشور تركيه به عنوان مرز بين آسيا و اروپا  هرساله مورد توجه تعداد كثيري از مردماني كه قصد يك گردش چندهفته اي  خوب را دارند قرار مي گيرد.


توصيه هاي بهداشتي:

براي رفتن به استانبول حتما خود را بيمه كنيد و اگر از داروي خاصي استفاده مي كنيد به اندازه نياز و با نسخه پزشك همراه خود داشته باشيد. چون در استانبول هزينه درمان و دارو بسيار بالا است و برايتان گران تمام مي شود. همچنين بايد بدانيد كه در استانبول از آبهاي لوله كشي براي آشاميدن نبايد استفاده كنيد.

استانبول
پليس استانبول:

استانبول بخشي به اسم پليس گردشگري دارد كه تمامي امور مربوط به گم شدن و سرقت پاسپورت يا هر جرم ديگري كه گردشگران بگويند را پيگيري مي كنند. اين پليس گردشگري در مسجد سلطان احمد دفتر دارند و كاركنان آن به زبان هاي مختلف صحبت مي كنند. بايد بدانيد شهر هاي تركيه قوانين سفت و سختي در زمينه مصرف، حمل و فروش مواد مخدر دارد و متخلفان را جريمه هاي سنگين يا حبس از 4 تا 24 سال مي كند.

    خارج كردن عتيقه جات ممنوع است و مجازات آن از ۵ تا ۱۰ سال است.
    از مكان هاي نظامي و دولتي عكس نگيريد.

اميدواريم كه تور تركيه به شما خوش بگذرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۶:۵۱ توسط:erwes موضوع:

طراحي تارنماي اينترنتي responsive براي موبايل بخش 3

ساخت سايت responsive قطعا يكي از بهترين راه ها براي اينكه وب سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا موبايل و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت سايت شما در هر مانيتور و يا موبايلي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي پايگاه به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با توجه به سايز صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض صفحه ، سايز متن و ... در اندازه هاي مختلف مي‌شود . طراحي سايت واكنش گرا براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي گوناگون طراحي مي نماييم.

ساخت سايت ريسپانسيو به خاطر تلفن هاي همراه قسمت 2

بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي تمايل به داشتن دو پايگاه مختلف دارند ، يكي براي كامپيوترهاي خانگي و لپ تاپ ها ، ديگري نيز براي نشان دادن درون تلفن هاي همراه ، از طرفي برخي از صاحبان تجارت اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك سايت قابل نمايش در  كامپيوترهاي خانگي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است بعضي از مديران كسب و كارهاي آنلاين نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين دست از مالكان تارنما ها بايد قيد بسياري از مخاطبين خود را زده و از سوي ديگر آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند زيرا بسياري از كاربران هنگام بازديد از اين وب سايت از طريق تلفن همراه با سايتي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر بازديدكنندگان سايتي نامناسب بوده كه بازديدكننده هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين شرايط توقع فروش در اين وب سايت توقعي بي جا قلمداد خواهد شد.

كد نويسي تارنماي اينترنتي responsive براي تلفن هاي همراه قسمت 1

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از هسته مهم استراتژي هاي شما براي اينترنت ماركتينگ است ، طراحي يك وب سايت كه قابل نمايش در موبايل باشد بسيار كارآمد خواهد بود . امروزه ميزان فروش موبايل در قياس با فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 ميزان استفاده از اينترنت توسط تلفن هاي همراه نسبت به سال هاي قبل بسيار بيشتر شده است.

به همين علت داشتن سايت كه به طور كامل و بي هيچ گونه عيب و نقصي در تلفن هاي همراه قابل رويت باشد بسيار كار منطقي اي ميباشد . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از سايت شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با ميزان بازديدهاي وب سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است در آينده اي نزديك ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت توسط كامپيوترهاي خانگي بيشتر شود .

آمارها نشان دهنده اين است كه چيزي در حدود 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق موبايل به اينترنت متصل ميشوند علاقه زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين دليل شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در سايت خود به جهت نمايش بي عيب و ايراد در موبايل داشته و به دنبال ساخت سايتي هستند كه در زمان نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيتجارت خود هم ، كمك فراواني كنيم ، همچنين ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز موفق تر شويم .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۳:۱۶ توسط:erwes موضوع:

خدمات ساخت وب سايت در ايران


فروشگاه
درجه سي : ندارد
درجه بي : ندارد
درجه آ : فروشگاه ساده + درج يك محصول به عنوان نمونه در هر بخش از محصولات + آموزش عمومي كار با فروشگاه
پنل حرفه اي : فروشگاه با كيفيت متوسط + درج دو الي سه محصول در هر بخش + آموزش عمومي كار با فروشگاه
پنل ويژه : فروشگاه با كيفيت بالا + درج چهار الي پنج محصول در هر بخش + آموزش اختصاصي كار با فروشگاه






توجه : در صورت درخواست كارفرما ، به ازاي اضافه شدن هر محصول در فروشگاه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

تعداد صفحات بخش ها و منو ها
درجه سي : نامحدود + ساخت 3-5 منو ( هر منو حداكثر داراي دو زير منو ) + آموزش عمومي ايجاد منو و زيرمنو
درجه بي : نامحدود + ساخت 5-8 منو ( هر منو حداكثر داراي سه زير منو ) + آموزش عمومي ايجاد منو و زير منو
درجه آ : نامحدود + ساخت 8-10 منو ( هر منو حداكثر داراي چهار زير منو ) + آموزش عمومي ايجاد منو و زير منو
پنل حرفه اي : نامحدود+ ساخت 10-12 منو ( هر منو حداكثر داراي پنج زير منو ) + آموزش عمومي ايجاد منو و زيرمنو
پنل ويژه : نامحدود+ ساخت 12-14 منو ( هر منو حداكثر داراي پنج زير منو ) + آموزش عمومي ايجاد منو و زيرمنو




توجه : در صورت درخواست كارفرما ، به ازاي اضافه شدن هر منو مبلغ 2 هزار تومان و به ازاي اضافه شدن هر زير منو مبلغ هزارتومن به قرارداد اضافه خواهد شد.

ازخدمات شركت ايفا نت بررسي واعلام قيمت طراحي سايت مي باشد

 هم اكنون طراحي سايت در اراك طراحي وب سايت  در خدمت شما مي باشد

تعداد بسيار زياد شايد ميليون ها سايت وردپرس در معرض خطر حملات اسكريپت بين سايتي قرار دارند.اين دسته حملات بخاطر وجود يك ايراد است كه به طور پيش فرض در بخش نصب اين سيستم مديريت محتوا قرار دارد.

مشكل امنيتي در وردپرس

ديويد دد(David Dede) محقق و كارشناس امنيتي روز پنج شنبه اخطار داد كه اين آسيب پذيري يك نقص اسكرييت بين سايتي است كه در پلاگين و تم و قالب هايي كه به طور پيش فرض در سايت هاي وردپرس جديد نصب مي شوند وجود دارد.

اين كارشناس اضافه كرد : محاسبه حدودي تعداد سايت هاي آسيب پذير دشوار است اما ميليون ها سايتي كه از پلاگين ها و تم هاي آسيب پذير استفاده كنند در معرض خطر قرار دارند و بنا به گزارشات در حال حاضر از اين آسيب پذيري در حملات سايبري سوء استفاده مي شود.  براي كسب اطلاعات  بيشتر درمورد طراحي يك سايت حرفه اي ميتوانيد به طراحي سايت در اراك مراجعه كنيد.

علاوه بر اين پلاگين JetPack، نيز نسبت به آسيب پذيري XSS مبتني بر DOM آسيب پذير مي باشد. اين پلاگين، كه ابزار سفارشي سازي، تجزيه و تحليل ترافيك و widget هاي جديد را پيشنهاد مي دهد به طور فعال بر روي بيش از ميليون هاي وب سايت در حال استفاده است.

در صورت سوء استفاده موفقيت آميز از اين آسيب پذيري، نقص XSS مي تواند براي اجراي كد جاوا اسكريپت در مرورگر و ارتباط ربايي وب سايت وردپرس مورد سوء استفاده قرار بگيرد. در صورتي حمله با موفقيت انجام مي شود كه صاحب سايت به عنوان ادمين وارد سايت شده باشد.
حال راه حل اين مشكل چيست ؟

Dede اظهار داشت سوء استفاده از اين آسيب پذيري بسيار ساده است. هم چنين اصلاح اين آسيب پذيري ساده است و به راحتي مي توان با حذف فايل genericons/example.html اين مشكل را برطرف كرد. به صاحبان سايت هاي وردپرس توصيه مي شود تا سريعا اين كار را انجام دهند.موارد اعلام شده دليل بر امنيت پايين نيست . در تمام سيستم هاي وب ممكن است اين اتفاق بيفتد پس بدون قضاوت كردن اگر داراي اين سيستم مديريت محتوا هستيد اين مشكل را برطرف كنيد.

هم اكنون طراحي سايت در اراك طراحي وب سايت  در خدمت شما مي باشد

فرهنگ و زبان رايج مردم اراك
زبان رايج مردم استان مركزي فارسي است.در برخي مناطق مانند دهستان رودبار تفرش و قسمتي از روستاهاي شهرستان‌هاي فراهان، خنداب، كميجان، شازند، اراك، ساوه و زرنديه به تركي محلي نيز سخن مي‌گويند. در دليجان و محلات مردم به زبان راجي حرف مي‌زنند در برخي روستاهاي شهرستان‌هاي كميجان (مانند وفس)، زرنديه (مانند الوير) و تفرش (مانند كهك) به زبان تاتي سخن گفته مي‌شودكه ريشه در زبان مادي دارد.در بخش گسترده‌اي از مناطق غربي و جنوبي استان، در مرز لرستان و همدان در شهرهاي خمين، شازند، خنداب، لكي و لري نيز گويشور دارد كه دامنه آن تا اراك نيز كشيده شده‌است. تركي خلجي كه در خلجستان قم بيشتر گويشور دارد، در روستاهاي آشتيان و تفرش نيز گويشوراني دارد. در پاره‌اي از روستاهاي شازند، خرقان و ساوه كه ارمني نشين‌اند و نيز در بخشي از شهر اراك كه تا چند دههٔ قبل ارمني نشين بود، زبان ارمني نيز صحبت مي‌شود.
اقوام

نظرسنجي سال ۱۳۸۹

طي پژوهشي كه شركت پژوهشگران خبره پارس به سفارش شوراي فرهنگ عمومي در سال ۸۹ انجام داد و براساس يك بررسي ميداني و يك جامعه آماري از ميان ساكنان ۲۸۸ شهر و حدود ۱۴۰۰ روستاي سراسر كشور، درصد اقوامي كه در اين نظر سنجي نمونه گيري شد در استان مركزي به قرار زير بود: ۷۲٫۳ فارس (۶۸٫۷٪ مرد، ۷۵٫۵٪ زن)، ۲۰٫۸ ترك (۲۲٫۷٪ مرد، ۲۰٫۵٪ زن)، ۱٫۳٪ كرد (۲٪ مرد، ۰٫۷٪ زن)، ۰٫۷ عرب (۰٫۷٪ مرد، ۰٫۷٪ زن)، ۱٫۶ لُر (۲٪ مرد، ۰٫۷٪ زن)، ۰٫۷ شمالي شامل گيلك، مازني، تات، تالش و تركمن (۰٫۷٪ مرد، ۰٫۷٪ زن)، ۱٫۳ ساير و ۱٫۳ بدون جواب بودند.
اديان

قبل از ورود اسلام به ايران اهالي اين منطقه پيرو دين زرتشتي بودند و وجود آتشكده‌هاي گوناگون مانند آتشكوه وره در آشتيان و آتشكده خورهه در محلات و آتشكده برزو در راهجرد آتشكدهٔ فردقان در كميجان شاهد اين مدعاست.هم اكنون اهالي استان مركزي اكثراً مسلمان و شيعه هستند و مسيحيان ارمني و زرتشتيان و عده‌اي كم از كليميان از اقليتهاي مذهبي اين استان هستند

هم اكنون طراحي سايت در اراك طراحي وب سايت  در خدمت شما مي باشد




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۵:۳۱ توسط:erwes موضوع:

ست كردن صندلي كار يكي از مواردي است كه دردفترفرد مستقيما تاثير دارد. مشهورترين مناطق ملتمكزيك

اثر يوزر فرندلي بودن سايت در بازاريابي آنلاين پارت چهارم

رنگ بندي خوب
وجود رنگ بندي مناسب در صفحاتتان نيز باعث افزايش يوزرفرندلي شدن پايگاه شما ميشود . فرض كنيد صفحات وب شما داراي پس زمينه اي مشكي و فونتي زرد ميباشد ، در چنين شرايطي كدام كاربر حاضر است به مدت چند لحظه در وب سايت شما به دنبال كالا يا خدمات مورد نظر خود خواهيد كرد ؟! سعي كنيد در رنگ آميزي پايگاه خود از رنگ هايي به كار گيري كنيد كه چشم كاربر را خسته نميكند ، اين مسئله در مقدار ماندگاري كاربر در سايت شما بسيار تاثيرگذار ميباشد .

ساخت قسمت نظرات در پايگاه
ميتوانيد با دريافت انتقادات و پيشنهادات كاربران و تحليل نظرات آنها تمامي كاستي هاي پايگاه خود را برطرف كرده و علاوه بر جلب رضايت مخاطبين ، وب سايت خود را نيز بيش از پيش قدرتمند نمائيد . استفاده از نظرات مخاطبين ميتواند فوايد زيادي براي وب سايت شما داشته باشد كه اصلي ترين آن  ، كسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سايتتان ميباشد. در نظر داشته باشيد كه هيچوقت شما نميتوانيد مانند كاربران به ايرادات كوچك و بزرگي مانند ايراد در صفحه تعرفه طراحي سايت خود آگاهي داشته باشيد.

سالم بودن آدرس هاي وب سايت
يكي ديگر از مسائل مهم در زمينه يوزرفرندلي وب سايت شما ، سالم بودن آدرس هاي صفحاتتان ميباشد. لينك هاي سايتتان از منو تا دكمه هاي ميانبر و آدرس هاي دانلود گرفته تا پيوندها ، به عنوان مثال اگر لينكي با عنوان طراحي سايت مذهبي داريد حتما سعي كنيد تا اين لينك را امتحان كرده تا صحيح كار كند زيرا اگر كاربري روي آدرس شما كليك نمايد اما لينك آن كار نكند ، بازديدكننده حاضر به خريد از سايتتان نخواهد بود. اين مسئله به سئو وب سايت شما نيز كمك خواهد كرد .

اثر كاربرپسندي وب سايت در بازاريابي اينترنتي قسمت 3

امكان جستجوي حرفه اي در سايت
يكي از اصلي ترين عوامل كاربرپسندي ، قراردادن بخش جستجوي حرفه اي در سايت ميباشد. هنگامي كه شما تعداد زيادي كالا براي عرضه داريد بايد در نظر داشته باشيد كه حتي با وجود منوهايي كاملا كاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممكن است كاربر نتواند محصول مد نظر خود را از بين انبوه محصولات شما بيابد . در اين شرايط وجود قسمتي براي جستجو به صورت پيشرفته در تارنماي شما بسيار كارايي خواهد داشت. زماني كه بازديدكننده بتواند با جستجو در ميان محصولات شما به سرعت محصول مد نظر خود را پيدا كند باعث ميشود ميزان كاربرپسندي وب سايتتان به ميزان قابل توجهي ارتقا يابد. به همين دليل در هنگام مركز طراحي سايت ، به اين مسئله توجه نمائيد زيرا اين مسئله در بهينه سازي سايت شما نيز تاثير دارد.

دكمه ها و آيكون هاي ميانبر مناسب
ميتوانيد با استفاده از دكمه ها و علائم ميانبر كار را براي كاربران بسيار ساده كنيد ، مثلا ميتوانيد با قرار دادن يك دكمه خريد در انتهاي مطلب مربوط به هر كالا كاربر را به بخش خريد مربوط به اين كالا منتقل كنيد يا مثلا با گذاشتن دكمه اضافه به سبد خريد شرايطي براي بازديدكنندگان فراهم كنيد كه به سادگي محصولات مد نظر خود را به سبد بيفزايند . طراحي سايت در استان مركزي به اين موارد بسيار توجه دارد.

منبع : تاثير كاربرپسندي سايت در بازاريابي اينترنتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۰:۴۳ توسط:erwes موضوع:

بهترين تايم براي تور گرجستان چه زماني مي باشد

تور گرجستان به دليل جاي گرفتن در بين قاره اروپا و آسيا اين توانايي را دارد تجربه عالي براي گردشگران ايجاد كند.ساخت  تاريخي و تاريخ كهن اين كشور در امتداد مدرنيته  فرزندان جديد اين سرزمين توانسته موقعيت جالب و تماشايي را براي گردشگران ايجاد كند.گفتني است .

در گرجستان جانوران زيادي وجود دارد كه به جهت گوناگوني چشم‌اندازها منحصر به فرد است، (از ناحيه جنب مداري تا كوهستان‌هاي پوشيده از برف). در اين جا گونه‌هاي جانوري بومي، از جمله جانوران مهاجر از ساير نواحي جانوري، يافت مي‌شود. در گرجستان نواحي جانوري در ارتباط با ارتفاع كاملاً مشخص هستند (از نواحي استپي و جنب مداري مرطوب تا نواحي آلپي). در نواحي آلپي قفقاز بزرگ، گونه‌هاي متفاوتي از گوسفند و بز كوهي زندگي مي‌كنند.

پرندگاني كه در ناحيه آلپي لانه مي‌سازند شامل خروس برفي، زاغي، خروس زيباي قفقازي، كه در بيشه‌ها زندگي مي‌كنند و پرندگان شكاري از قبيل عقاب طلايي و كركس ريشدار است.

ماهي‌هاي زيادي در آب‌هاي داخلي اين كشور وجود دارد. رود متكواري و شاخابه‌هاي آن مسكن مارماهي خزري، ماهي آزاد، ماهي سفيد، گربه ماهي، شاه ماهي، اردك ماهي و ماهي كپور است. رودهاي كوهستاني مملو از ماهي قزل آلاست.[۱۸]
جمعيت شناسي
خصوصيات جمعيتي
ويكي نويس‌هاي گرجستان


در سال ۲۰۰۶ ميلادي كشور گرجستان داراي ۴٬۶۶۱٬۴۰۱ تن جمعيت بوده كه از اين تعداد ۲٬۲۳۷٬۴۷۲ تن (۴۸٪) مردان و ۲٬۴۲۳٬۹۲۸ تن (۵۲٪) را زنان تشكيل داده‌اند. نرخ رشد جمعيت در گرجستان از سال ۱۹۷۵ تا ۲۰۰۵ ميلادي، ۰٫۳- درصد بوده‌است. بر اساس آمار سال ۲۰۰۳ ميلادي، نسبت زاد و ولد ۸ در ۱۰۰۰ و نسبت مرگ و مير ۱۰ در ۱۰۰۰ اعلام گرديده‌است.[۱۹]
تركيب سني و جنسي

بر اساس آمار موجود در سال ۲۰۰۷ ميلادي، ۱۹٪ از كل جمعيت كشور گرجستان زير ۱۴ سال، ۶۶٪ بين ۱۵ تا ۶۴ سال و ۱۵ ٪ بالاي ۶۵ سال را تشكيل مي‌دهند. ميزان اميد به زندگي در سال ۲۰۰۴ ميلادي، در گرجستان ۷۰٫۶ سال بوده‌است.[۲۰]
جمعيت شهري و روستايي

ميزان جمعيت روستايي كشور گرجستان در سال ۲۰۰۱ ميلادي، ۴۴٪ از كل جمعيت اين كشور بوده‌است. اين رقم در سال ۱۹۸۰ ميلادي، ۴۸٪ بوده‌است كه بر اين اساس نرخ جمعيت روستايي روند نزولي داشته‌است. نرخ رشد سالانه جمعيت روستايي بين سال‌هاي ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۱ ميلادي، ۰٫۱- بوده‌است.

جمعيت شهري اين كشور در سال ۲۰۰۱ ميلادي، ۳٬۱۰۰٬۰۰۰ تن (۵۷٪) بوده‌است. اين رقم در سال ۱۹۸۰ ميلادي، ۲٫۶۰۰٫۰۰۰ تن (۵۲٪) اعلام گرديده‌است

اميدواريم كه تور لحظه آخري گرجستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۰:۱۶ توسط:erwes موضوع:

۷۳ در صد از طريق موتورهاي جستجوگر شروع ميشود

● چه افرادي به سئو نياز دارند ؟

هر كه به طرف تجارت و بازرگاني پيش ميرود ، بايد خود را براي موتورهايسايتهاي جستجوكننده بهينه سازي كند.

 هدف پاياني يك وب سايت موردتوجه كاربران اينترنتي هستند و مطالعات بررسي كرده كه پهنه عظيمي از استفاده كنندگان

اينترنت وب سايت ها را در سيستم هاي جستجوي پيدا كرده ان اگر كارخانه شما نظر به درست كردن يك وب سايت به روز و يا به روز كردن وب

سايت قديمي خود را دارد بايد توجه داشته باشيد كه براي پيشرفت بايد بهينه سازي سايت را در الويت بگذاريد به خاطر داشته باشيد كه سئو شما

را به مسابقه بزرگ مي برد و شما را در بازار معرفي ميكند. 

  به چه خاطر شما به يك وبسايت نياز داريد ك

به چه علت شما به يك وبسايت نياز داريد

اين مقاله توسط مركز طراحي سايت ايفانت آماده گرديده است. شما ميتوانيد طراحي سايت ارزان خود و بهينه سازي سايت خود را به ما بسپاريد.

1- ورود در قرن بيست و يك :

همانطور كه اطلاع داريد قرن بيست و يك قرن اينفورميشن و ارتباطات نام نهاده شده و عصر جديد و پهناوري با اسم |جهان|دنياي} مجازي در درون اين قرن در حال تشكيل و گسترش است ، دنيايي كه درون آن انسان با ممد از جديدترين علوم و حركت در محدوده هاي دانش نوين ، بسياري از محدوديت هاي زماني و مكاني را مرتفع ساخته تا با ممد از آن بتواند بر زمان و مكان حكومت كند. براي حاضر بودن در اين جهان بزرگ و پرظرفيت محتاج يك شناسه مي باشيد. و سايت  شما تنها شناسه  ورود شما در اين دنياي  پر رمز و راز است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۵۲:۱۱ توسط:erwes موضوع: